26 Şubat 2012 Pazar

OKUDUM!

Kitap okumak benim yillardir bikmadigim usandigim nadir seylerden birisidir. Suana kadar okudugum kitap sayisini aklimda tutamayacak kadar, tahmin yurutemeyecegim kadar fazla. Ama 2-3 haftadir pekte fazla bakamiyordum yogunlugumdan dolayi ta ki pencerenin kenarinda perdemin arkasinda yarim kalmis romanimi gorup aa son zamanlarda ben kendimi neden bos hissediyorum? dedim ve hemen aldim elime. Iste o kitap: Danielle Steel - Yuvaya Giden Yol

Kitabin konusu bir kizin dogdugu andan itibaren basina gelen talihsizlikler.. Guzel bir kitap, sadece ortalarina dogru cok fazla manastir hayatini anlatip sikabiliyor insani 30 sayfa kadar falan. Ondan sonrasi gayet akici. Hatta bi kisimda  acikliyorum aglayacak duruma geldim:P Sozun ozu okunasi bir kitap.

4 gun oncesi http://www.kitapyurdu.com/ 'dan 1 hafta oncesi siparis ettigim kitaplar elime ulasti.
Yuvaya Giden Yolu bitirdigime gore bunlardan herhangi birine baslayabilirim, dimi? Ilk olarak Elif'i okumayi planliyorum. Paulo Cuelho'nun kitaplarini cok severim ve bu kitabi okumaya cok gec kaldigimi dusunuyorum. 
dipnot: kitaplara sans vermelisin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder