26 Şubat 2012 Pazar

ELESTIRMEN DEGILIM AMA...

Bu yaziyi dun taze taze yazmak isterdim ama daha simdi firsatim oldu. Dun Hurriyet Gazetesi "Cumartesi" ekinde turklerin Guney Kore'ye dizilerine, muziklerine, kulturlerine vesaire ilgilerini dile getirmisler. Okumayan ya da dur bir daha okuyayim diyen varsa buyursun tiklasin:  http://www.hurriyet.com.tr/cumartesi/19987103.asp
Hersey iyi, hos. Azicik bir kisimda olsa ses duyurabilmek adina guzel bir gelisme. Gel gelelim ben bu dergilerin, gazetelerin ozensizligine hayranim(!)
 Boys Over Flowers: Cicekler Yerine Oglanlar
Playful Kiss: Hareketli Opucuk
.

Nasil ya? Google ceviri falan heralde. Gulsem mi aglasam mi bilemedim..
Sukur ki You're Beautiful, Im Sorry I Love You, Secret Garden, 49 Day’s. Bunlar ilkokul seviyesinde kelimeler. Yoksa ne olurdu bilemiyorum.Herseye ragmen tesekkurler HURRIYET.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder